torsdag 3 mars 2011

Energi!


Efter en grymt bra dag igår på alla sätt, träning med Mikki och människor som gör mig så sjukt cpglad så sov jag hur gott som helt och vaknade full av energi för första gången på väldigt länge!
Släpade iväg mig till gymmet och svettades ordentligt och nu sitter jag glad och lagom geléaktig och funderar va nästa projekt ska bli. Har en hög att välja på ska bara göra upp en bra startordning!

Råkade visst anmäla mig till tre tävlingar med. Så nu får vi ta och lägga upp träningen så vi slipper göra om de som hände sist. Är inte speciellt orolig för att de ska hända med tanke på hur träningen sett ut de senaste men sen ska min nervositet på och då kan allt hända. Men den som lever får se ;)
Insåg även att min tävlingsplan sprack ordentligt... Ska resa en sväng och där försvann två starter sen är jag dubbelbokad den 1maj. Så blir att strukturera om lite!

Ha en bra dag allihop och tänk på att alla människor har något positivt som man kan uppmuntra. De kostar inget och du kan göra en människas dag :)

3 kommentarer:

  1. oj oj tävlingssugen!!?? vad har du anmält dig till?

    Nämen, skymtar mig själv i bakgrunden på bilden... ser nervös å bestämd ut.. :-)

    SvaraRadera
  2. En aning! Blev lydnadstävlingar (:

    haha stämmer bra de, men du hade ingen anledning till att vara nervös ju :D

    SvaraRadera
  3. ja men de e kul, gjorde LP1 med ipo över vinter för att jag va tävlingssugen och man lär känna hunden oxå genom att tävla..

    nervös jo, OMG... om du bara visste vad jag har slitit med den där hunden för att han ska bli så som han e nu.. en omöjlig kille så jag va nervös att han skulle hitta på saker på egen hand..

    SvaraRadera