söndag 20 mars 2011

gyttjebad och kalas!

Tittade precis i kalendern och insåg att de är på tok för kort tid tills vår tävling, kan inte ha planerat när jag anmälde mig... -allt är i sin ordning med andra ord! Men de får jag stressa över någon annan dag!


Idag var de träning i ridhus med kära gruppen. Hämtade Tove och Piva på vägen för att slippa åka själv plckade även upp Mr. CocaCola och Mr. Marabou. Tyvärr va vägen till platsen inte den bästa så efter en lerbehandling är min kärra numera brun...Tittar man noga kan man se inslag av vita prickar.
Alltid kul att träffa gänget igen efter lite vinter vila, plus till Patrik. Alla grupper borde ha en Patrik, den ultimata slagpåsen ;) haha! - Enbart för att du mobbar mitt rosa liv! Mikki och jag gjorde i alla fall ett okey skyddspass, gick ut från ridhuset med huvudet kvar och de är ett bra tecken ;) Fortfarande mycket kvar men tänker inte ge mig! Så svårt kan de ju inte vara?!?

Kalas har de även varit. Lilla blå har klarat sig igenom 5 000 mil på de svenska vägarna, grymt gjort med tanke på att jag suttit bakom ratten de flesta av dom ;) Sen fyller ju Nero aka Fanten, Björnen, prinsen... 4 år idag! Tyvärr har jag haft lite mycket i huvudet idag så glömde de -sorry man! gottgör de i morgon med kattmatstårta! Promise! 


Nehe nu ska jag memorera ett tal tills svenskan i morgon, så ska släppa ordbajsar registret fritt sen får vi se hur de går. Känner jag min klass rätt kommer de ändå bara vara jag plus max tre till så jag kommer överleva med lite brännsår i ansiktet. Sen ska jag hänga på bantningståget som går i OG Hok, ligger en bra bit efter! 

I morgon räknar jag med att vara levande död. Pass på sportlife sen en omgång lydnad med Bus och efter de en grym hög med plugg! That's my day! 

2 kommentarer:

  1. Stort Grattis till Nero från Varnhem. Kattmatstårta låter bra!

    SvaraRadera
  2. Ska hälsa honom de (: Ja kattmat brukar kunna släppa butterheten ;) haha

    SvaraRadera