onsdag 23 mars 2011

New in!




Löparoutfit kommer i morgon ;)
Älskar att vara fylld av motivation. Sitter och läser igenom instruktionerna jag fått av Tina inför draget, vill ut NU NU NU! Men man ska ju tydligen planera sin träning så får hålla mig tills i morgon... Så ska sitta och planera den nu!
Åkte förbi intersport idag på vägen hem och inhandlade nya löparskor! Välbehövligt med tanke på hur urtrampade mina gamla är och jag som får ont i knän och benhinnor så sjukt lätt, så nu ska vi förhoppningsvis slippa de :) ÄLSKADE att de va rosa detaljer på dom

Hade en kanonstart på mig dag idag tills matteprovet kom... hatar verkligen prov. Kan sakerna skitbra innan och sen låser de sig. Så där satt man och hade gråten i halsen, hatar att vara dålig! men ska försöka rycka upp mig och plugga igenom de en gång till. Sen ska de in Biologi, engelska och fysik (relativitetsteorin..). De finns helt klart mycket roligare saker att göra här i världen så nu måste jag få ordnig på disciplinen! Körde ett litet pass lydnad med Mikki innan med och de gjorde susen, idag trampade hon mycket bättre och jag börjar se en tendens till att hon koncentrerar sig på sin position! Me like!

Resten av kvällen kommer gå åt till att städa och samtidigt sy klänningen.. Så de är ett springandes utan dess like upp och klä av sig, på med klänningen, nåla, av med klänningen, ner och städa och sen upp igen! men de ser ut som om de kommer bli riktigt bra! (: Tänker ta en lååång promenad innan jag lägger mig idag och rensa tankarna!

Stay safe!

2 kommentarer:

  1. F-N vad snygga! Skulle funka finfint att springa med, tillsammans med Sessan :

    SvaraRadera
  2. Visst är dom! ;) bara införskaffa sig ett par :)

    SvaraRadera