fredag 11 mars 2011

Fredagar!

Vill ha värme! 
Man hinner med rätt mycket på en fredag! Skola, barnvakt, hundarna sen jobb i 6 timmar klagar inte. Att lönebesked kom och simkort va ju bara ännu bättre. Love my life (: jobbigt bara att man börjar drömma om allt rosa man vill ha så fort man har pengar men nu MÅSTE jag spara mina pengar. Kanske att något liitet rosa kommer hem (a)

Tog med lilltjejen upp till farfar och hundarna. Hon och Nero tränade lite innan de hade pusskalas, han väger typ 10 kg mer än henne men kärlek vid första ögonkastet! Tränade Mikki så som vi (coach + Matilda) sa att jag skulle och de gav faktiskt resultat. Har inga brännmärken än men ett bra spjärn bakåt och de är ju de vi vill, eller hur? (: Får se hur de ser ut på söndag för i morgon är de promenaddag. Ett varv runt sjön tillsammans med massa tjejsnack, i know hela Mullsjö kommer erbjuda mig en biljett till psyket eftersom jag går och pratar högt med mig själv och min hund går och kikar på mig och viftar på svansen. Gillart! 

I morgon startar jag dagen på Sportlife tillsammans med min moster, grymt! Sen upp till odjuren för promenad, efter de får livet hitta på något trevligt (: - vet vad jag vill! 

Sleep tight! 

1 kommentar: