lördag 19 mars 2011

Snygg säljare...!

Idag var dagen D för mig eftersom jag skulle åka till stan och ha med mig en Iphone 4 hem, men så blev de inte riktigt. Tove plockar upp mig och vi traskar in i butiken och får snacka med kille osm säljer telefonerna och visst hade han hemma mobilerna men kunde inte teckna mitt abonnemang som jag tittat på.. -självklart Då kommer Tove på den briljanta idén att HON ska köpa en Iphone hon med och hennes abonnemang går självklart att teckna...Lover att de var bara för att försäljaren va snygg som hon köpte den!  Så där står jag och blir totalmobbad för att jag inte fick någon mobil, hade i alla fall försäljarkillen på min sida som tyckte Tove var lite väl elak ;) Tröstade mig iaf med att köpa ett skydd och åkte hem och skickade efter mobilen så i nästa vecka ska jag vara ägare av min efterlängtade iphone 4! (:
då blir de även en massa filmer på mig och Bus för er som väntat (:

Fröken jag INTE tänker köra rutan med.. mina koner :(
Mycket mer än så har de inte hänt. Jobbet kallade vid 18.00 och där var ja till 22.15 innan jag körde ett snabbt men intensivt pass på sportlife. Valde att gå hem och passade på att hämta Bus på vägen så nu ska vi krypa ner i sängen och ladda för en ny dag! Hoppas snön smälter annars får parkeringen på ICA stå för lydnadsplanen i morgon (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar