söndag 6 mars 2011

don't say it's impossible!

Skuggan av vårt gamla jag! 



Don't say that it's impossible, cause I know it's possible! 
Though I know you never look my way, I can say you will one day! 


Hemma från klubben nu. Gjort ett reportage tillsammans med gänget och tränat så nu är jag lagom slut. Mikki har levt loppan idag då fotografen älskade alla hennes "hyss" och ville att hon skulle göra om dom 15 tusen gånger. Så hoppas verkligen DOM bilderna kommer med för kommer ha ett ännu större ego till monster att bråka med nästa träning än vad jag hade idag. Skyddet ska vi inte ens tala om, så sjukt dåligt men vi har ju vilat sen oktober... Nero fick komma ut och han charmar som vanlig alla och fick leka med trasan lite. Låter rätt coolt när han tar i från magen i skallen, mammas Gris! -måste försöka hinna med honom Zo gick mest runt och tyckte att alla andra hundar kunde gå av hennes plan, typiskt tjejer att vara tjuriga och vilja ha allt själv ;)
Åkte hem med högsta volym och maxad bas, allt för att fyllas med positiv energi och tankar igen. Gillar inte känslan av att vara dålig eller när saker inte går som jag vill så nu ska de bli ändring på skutan! Vi kan de vet jag!

Ser ut som om jag kommer behöva planera om våren helt och hållet. Men lite förändringar skadar aldrig, men de behöver ju inte hända igen. Betalade in tävling nu och anmälde mig till en kurs så vi har lie koll på tiden framöver, en liten del av den i alla fall. En tid som jag har stenkoll på är de närmas kommande, skriva om projektarbetet som en galning! -vilken söndag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar