söndag 27 mars 2011

Smärta

Riktig blandad kompott på dagens äventyr! Började med att sova till 12,(11)enligt den gamla tiden. Försvarar mig med att jag hade svårt att somna, va lite för glad! Drog iaf på mig träningskläderna och drog till sportlife :) blev lite kondition och ben.

Visade sig att mormor och morfar skulle komma på middag för att sen hjälpa mig och mamma med klänningen, morfar uteblev på den delen. Pappa hade fixat en riktigt nice middag bestående av lax och pasta. Sen blev de ju som sagt dags för klänningen... Lagom pigg och dessutom huvudvärk skulle kläderna av stup i kvarten och nålar sättas i klänningen, blev en del som punkterade mitt skin med! Stod mest och önskade att jag skulle få gå och sova men vill man bli fin får man lida pin! Bra blir de i alla fall , med undantag att jag borde krypa mitt skelett i tvätten!Så nu har vi tränat smärttåligheten med!

Avslutade dagen med en promenad i stormen utomhus tillsammans med Bus :) hon tyckte jag va grymt tjatig som skulle lägga in träning mitt i allt men bra gick de! Sist blev de film på SVT1, luftslottet som sprängdes, grym film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar