fredag 4 mars 2011

Mätt!

inte bästa bilden och inte snyggaste hunden, men hon är min stjärna! 
Äntligen landat efter en fullproppad dag!
Åkte in tidigare till skolan för att jobba undan lite plugg - bussen 07.05. Pluggade matte, svenska och skrev klart ett svenskaarbete och lämnade in. Sjukt nöjd! Fick springa till bussen och hann inte käka något. Fastnade framför stafetten och va ska man säga. Northug är ett underbarn i denna sport men otroligt osportslig! -enligt mig Sverige gjorde ju en mer än godkänd insatts i alla fall Hellner. Insåg att jag skulle börja jobba 15 min efter att stafetten va slut och då hade jag en Bus som skrek efter mat. Så slängde på mig kläderna och fick ta bilen men hann de gjorde jag ;)

Så från 15-22.15 har jag suttit på konsum och servat folk som köpt fredagsmyset. Slutade med att jag köpte en grillad kyckling och potatissallad och tryckte i mig nu när jag kom hem! Sjukt gott!
I morgon är de Jönköping och hopptävling som gäller. Emmy ska ju tävla och måste ha sitt moraliska stöd med sig!

Annars har jag en hund som snart gör knut på sig själv. Träningen igår innebar fem steg bakåt och vi skulle verkligen behöva ett skyddspass nu! Får ringa Mr. chef i morgon och se om han kan ställa upp!

Stay safe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar