måndag 21 maj 2012

En trasig Björn

Att vakna med ett leende är aldrig fel. Att leendet sen sitter kvar hela dagen är definitiv inte sämre :)
Vaknade till strålande sol och en temperatur på 21 grader i solen, så otroligt underbart. Tog med min rukost ner till bryggan. Det är något speciellt med att sitta och dingla med benen och bara njuta av vattnet. Tror vem som helst hade blivit glad av det!


Körde in våra gäster från Österrike och Irland till stan för lite shopping innan jag åkte vidare mot DHL för att hämta ut ett paket. Jag var säker på att det var mitt kyltäcke till Zo som kommit men i min hand får jag ett paket som säger "överdrag till gasolgrill". Tog ett tag innan jag och Tove insåg att de lagt täcket i katongen och sen slagit in den... Man är inte smart alla dagar ;) Så nu har båda mina sessor ett kyltäcke!

Innan hemfärd åkte jag och Tove till en trasig Björn för en trevlig fika. Jag är inte ett fan av paj men fika kan vara trevlig även om man inte äter paj :) och jag har inga planer på att lära mig äta paj bara för att kunna fika. Får ju leva med att jag har en kroppshydda som aldrig borde fika!

En av mina absoluta favoriter! (:

3 kommentarer:

  1. En trasig Björn är också en Björn... Tack för paj och trevligt sällskap! :-)

    SvaraRadera
  2. Du är ju så go min fina Matilda tack för igår nästan en hel dag men min finaste :-)

    SvaraRadera