fredag 11 maj 2012

Inte alla som får det en vanlig fredag!

Spännande väder idag.. 

Jag har idag konstaterat att jag har världens snällaste lillebror. Med sig hem idag hade han en present till mig och inte vad som helst utan en PULSKLOCKA!! De ni, inte alla som får det en vanlig fredag av sin bror! [vet inte om det var en pik från hans sida att att jag ska ta tag i träningen...] 

Utöver lyckan för att ha fått en pulsklocka har jag fått utstå en del smärta från rygg och ben + huvudvärk. Om jag står upp mer än fem minuter så börjar benen domna och det snurrar i huvudet. Hade de inte varit för att jag vet att jag varit på massage skulle jag nog trott att jag agerat levande sandsäck på en boxningsklubb i sömnen. 

Bilen med buren i :) 

Samlade dock lite kraft på eftermiddagen och åkte till Tove för att köra lite lydnad. Blev apportering, plats och ställande för Zo och plats, fritt följ och trix för Rappi sen tog huvudvärken över, men är nöjd med båda tjejerna de tar hela tiden små steg i rätt riktning! Kvällen kommer spenderas med plugg och hockey. Fick nämligen CD:n med teorin till Grönt kort i brevlådan idag så nu sitter jag med jordgubbar, vindruvor och godis [dåååligt!!] och ska plugga teori! 

Teori energi! 

2 kommentarer: