söndag 13 maj 2012

oförskämt bra

Har haft en oförskämt bra dag idag!
Blev hämtad vid halv tio av Tove och hennes mamma för att åka ut till Ellen på Tur & Natur. Där ute fick jag sen åka 6spann, Lycka! Blev även en hel del mys i hundgården med alla vovvar [speciellt Amanda] :')







På väg hem från jobbet nu ikväll satt jag och funderade på Zos lydnad. Kommer jobba hela veckan och är inte säker på hur jag ska lägga upp träningen men så trillade en liten liten idé ner och jag bestämde mig för en spontan träning. I mitt fall blir spontan träningar antingen kanon eller kalkon, aldrig något mellanting. Idag blev den tack och lov kanon. Zo har nämligen tidigare idag sett till att förstöra min bil så ett fint lydnadspass var hon allt skyldig mig ;)

Design ´a la Zo! 




4 kommentarer:

  1. Det är inte alla som har en schäferstylad bil ;)

    Att åka hundspann är helt underbart! Det enda som slår det är att åka hundspann efter sina egna hundar :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ne de är de inte iof ;)

      Jag får se till att skaffa mig ett gäng så jag kan få ett spann :D

      Radera
  2. Asså hon är så vacker, den där lilla Zo!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! För mig är hon ju den finaste!:)

      Radera