onsdag 9 maj 2012

vet inte vad jag tänkte men jag ångrar den tanken!

Hade glömt av hur mycket det kan regna på en dag... hur blött och grått allt kan bli och hur motivationen kan rinna iväg på samma sätt som vattnet på vägen. Förträngt det under vintern. preis som man under sommaren glömmer hur jobbigt det är med slask.

Morgonen och förmiddagen ägnades åt att coacha moster min på gymmet, städa, försöka få tag på kommunen [hopplöst så i morgon ska jag stå vid dörren när dom öppnar] och tränt djuren. Har lärt min skrikande valp att skälla [fråga mig inte vad jag tänkte när jag gjorde det... ångrar den tanken!]. Grattis Matilda nu vet du vilket beteende hon kommer använda som lösning på ALLT när hoppandet inte funkar.... gaahh! Tränade även Go´natt med både Zo och den skrikande saken. Zo börjar bli riktigt harmonisk i det nu. Hundrummet är riktgt bra att ha när det regnar!!
Heffeli fick mysa i kärran vilket passade honom utmärkt & som vanligt är han mycket skeptisk till att behöva lämna den.


för stunden ägnar jag ALL kraft åt att få ledigt från jobbet i helgen då jag kommit med på en kurs i specialsök. Vore så sjukt roligt att gå på den men som de ser ut nu blir jag hemma då ingen kan ta mina tider :(

4 kommentarer:

  1. Haha, jag klickade också in skall på min valp för ett tag sen. Förstår inte vad jag tänkte på... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man ångrar de i samma sekund man ser lyckan i att få skälla utan att vara olydig. Haha

      Radera