torsdag 17 maj 2012

Som en jojo

Denna vecka har verkligen varit som en jojo. Har fått veta att min kommun nekar mig den utbildningen jag sökt till hösten, min nyckeltävling blev inställd, mina ben mår inte bra osv. Topparna har däremot varit enorma!! Jag har löst så jag kan vara ledig på söndag, alltså ingen stress på tävlingen [underbart!!], Zos tass har börjat läka, jag har kommit igång med träningen av mig själv och bäst av allt! jag har troligtvis fått en SPONSOR!!! :') Total lycka!!!

Nu är det bara den mentala uppladdningen kvar innan jag är redo för tävling! Zo känns helt okey även om jag önskar att vi haft fler träningspass i ryggsäcken. Läggandet är osäkert och apporteringen katastrofal men vi kommer ha kul ändå! tänkte köra ett pass ikväll på väg hem för att se vart vi ligger [Zo äääälskar att ligga i bilen medans jag jobbar och komma ut då och då för att kissa]. Det lär antingen ge mina nerver stabilitet eller göra mig till ett totalt nervvrak.


I morgon blir de att jobba 09.00-19.00 alltså dubbelt. först leka brevbärare och sen Sportlife. Hoppas att jag inner med ett pass lydnad på kvällen där med! :) Ska även lyckas skriva en artikel om lägret innan nästa vecka med.... härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar