torsdag 26 april 2012

20% och ekonomisk

Det är farligt att besöka djuraffärer, speciellt när dom har 20% på allt i butiken & jag ska vara ekonomisk. En urkass kombination! [Linnea som har häst hade en lite värre nota än mig.. ;) ] Men jag höll mig ändå bätte än jag trodde [höll mig borta från Hurrta väggen!]  
En efterlängtad boll till Rappi [letat länge efter den], en frisbee till Zo av samma tillverkare som vår JollyBoll [med andra ord omöjlig att ha sönder] och en helskön Räv, Mikke även kallad som vi ska ha roligt med i söket. Sen även lite ben och lyxgodis. Jag och Rapp Rapp ska ju köra platsliggning nu framöver så de är ju bäst att ladda upp med något extra ;) Sist men inte minst ett kosttillskott till Zo som ska ge hennes immunförsvar lite extra hjälp att hålla sig på topp! Så 246:- för allt kan ju inte räknas som slösaktigt iaf? eller?



samma material som den oförstörbara bollen :)


vardagslyx åt sessorna!

x3
x3

en hel burk kärlek




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar