torsdag 5 april 2012

Film från dagen

Första passet ensam på posten idag och jag måste erkänna att jag är stol över mig själv, flera hundra hushåll och jag körde inte fel en enda gång och jag tog mig runt på en tid som inte var många minuter långsammare än vad dom ordinarie kör på :) Roligt är det med! 
Slängde i mig lite middag efter jobbet innan jag packade in tjejligan för att åka och träna lite lydnad. 


Hoppfint.
Piva fick traska och traska för att bli av med lite energier och frustrationer. Hon är en vansinnigt rolig lydnadshund den damen, men fruktansvärt speciell på samma gång.
Rapp Rapp fick träna lite kontakt och jag tänkte att lydnad på andra sidan stängslet av agilityplanen där det var full rulle på träningen [sex hundar som sprang runt] skulle få henne att släppa fokusen men icke.. hon har inte behovet av att kolla in alla andra hundar helt enkelt :) 


Zoseli fick ett lydnadskall I pass men med massa positiv respons på allt och idag tog hon faktiskt apportbocken på en gång! Har ju släppt på IPO ingångarna för stunden med så visst hon blir lite vid runt mig men hon är säkrare nu och det tar ju bara några pass för att ta tillbaka dom. Så det känns helt okey att tävla i morgon, bara vädret som kan sätta stopp. Tänker inte åka om det är snöstorm när jag vaknar...



Nu blir det mys i min Onepiese med filmen TinTin, jordgubbar, melon och lite godis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar