söndag 8 april 2012

Free handling

Försöker fortfarande hitta ett sätta att sitta/stå/ligga som inte gör ont. Har en helt mental träningsvärk i ben, rumpa, axlar och rygg sen igår så den där BodyAttacken tog nog.
Snön har äntligen börjat smälta bort igen, hade planer på att spåra igår och idag men de fick jag ju ge upp när det så kallade lappmöglet kom. Zo som fått hålla mig sällskap hemma sen i fredags har istället fått bättra på skallkonditionen och ryggmusklerna. Inte så dumt det heller.

Blev i alla fall lydnadsträning på Mullsjö Bk idag med Rapp Rapp och Piva [Zo fick en välförtjänt vilodag]. Rappi imponerar återigen på mig genom att komma ut och totalnonchalera den okända tiken ute på planen och ha full fokus. Min fina långpäls Funderar på om jag ska anmäla henne till utställningen i Habo den 21 april. Hade varit kul att få en bedömning på lillskiten! [ha free handling på henne på det enskilda kanske..?]



Pivas lydnad är ett kapitel för sig. Det kommer nog bli bra så småningom men just nu är de mycket drifter/stress/nerver som ska falla på plats innan vi kan göra så mycket med det hela. Dock är hon hysteriskt rolig att ha att göra med om än lite övertänd för stunden men Berg är till för att besegras har jag hört ;) Idag apporterade hon i alla fall.. ;)

Imorgon blir de spår för gänget [kommer nog bli både spännande och roligt] och sen ska det fixas spårflaggor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar