tisdag 3 april 2012

Ponny på jord

Det är helt sjukt vad härligt det är med ljusa kvällar. Ingen stress för att hinna träna innan solen går ner utan man kan verkligen njuta av varje minut på träningen! och idag fick jag njuta av vårsolen ute på spårfälten tillsammans med fyra laddade hundar + Mathias & Noggy och Petra & Wii.

Valprutor! 

Den lilla fick gå rutor, älskade valprutor! och hennes nos kan jag inte klaga på så nästa gång får de nog allt bli ett spår istället för rutor :) Långpälsen levererar! 
Zo fick ett kort spår för motivationens skull och nog ska hon in i löp snart alltid. Hormoner säger jag bara -.- tur jag var på bra humör ;) haha! 
Heffeli aka Ponnyn fick gå ett rakt på jord och min snorklande hund gör ett riktigt fint jobb. Första gången på jord och det var bara i starten har var lite fundersam sen traskade han på i sin lilla värld. Min spårande lilla ponny! 
Ponnyns underlag. 

Ponnyn! ♥    


Hade även snott med mig Tovas Piva och hon har inte spårat på ca 2 år så det blev två korta och ett lite längre och nog ska hon kunna komma tillbaka alltid. En liten oputsad diamant det där. Hon fick även ett pass lydnad utanför Sportlife då jag åkte förbi där på hemvägen för att få krama lite på Alicia! 
fick kommentaren av en kund "Du ljög ju verkligen inte om att du hade hundar.. ! ". Som vanligt charmade Rappi till sig uppmärksamhet från ALLA.. den valpen kommer bli min död ;) haha

Insåg även att allihop behöver en vårstädning. De är vansinnigt skitiga och fäller.. kommer bli en härlig dag när jag väl bestämmer mig för att ta tag i det .. 



Team Pink! 


Nu sängen! I morgon jobbar jag dobbelt och det innebär jobb från 08.00- 20.30, kommer vara lagom mör efter det! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar