tisdag 24 april 2012

22km/h

En dag som verkligen gått i motionens tecken. Tog Zo och Piva föratt åka till Tove och den fyrhjuling som står där. Zo har fått dra så mycket själv när vi har kört drag så tänkte att ett pass lös skulle göra susen med motivationen, de enda hon behöver dra på är henne själv. Blev totalt 8km  med en kort paus efter bara några kilometer för en frukost i solen för mig och Tove, sen vidare igen.
I stort sett bara intervaller och jag är imponerad över hur högt tempo tjejerna självmant höll, Zo har inga problem att trava i 22 km/h & de högre farterna har hon absolut inga problem att hålla. Så härligt att komma tillbaka med hundar som har långa tungor.



Blev ett snabbt ombyte hemma hos Tove igen innan vi åkte till Nydala för att få rida. Underbart väder, snygga hästar och uteritt. Kan det bli bättre än så? Quito hette min snygging för dagen och han hade jag lätt kunnat tänka mig ta med mig hem. En sån underbar filur :)
Effektiviteten fortsatte även efter ridturen. Hem för lunch, tonfisk och ris [Zo fick halva], upp till farfar för träning av Rappi, dusch, sen jobb & snart är det dags för träning av mig själv igen!

snyggingen!


fina Kito!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar