onsdag 4 april 2012

borttappad postbil

en liten ångest har börjat komma krypande. En tävlingsångest.. två dagar kvar och Zo har inte kört lydnad på flera dagar. Känns sådär med tanke på att hon inte KAN allt. Nog för att vi ska ut och enbart ha kul och ge henne en försmak på mina nerver men ändå. Det kommer alltid en liten tävlingsånget innan man är ute på planen.


utsikten från balkongen 

Har sedan i måndags gått på upplärning hos posten här i Mullsjö, vilket har inneburit dubbelpass med jobb två dar. 09.00-20.30 och idag blir de 08.00-20-30 så nog är man möra alltid. Hann njuta av solen i 40 min idag i vart fall, den tid jag åt lunch på balkongen hemma..
I morgon ska jag köra ut posten själv och jag kommer bli bra lycklig om ETT brev hamnar där det ska [ser ni en postbil som ser vilsen ut så vet ni vem som kör..] . Hoppas jag kommer runt på en hyfsad tid i alla fall så jag kan åka och träna lydnad, vi behöver det. Måste hämta ut mina byxor med..

2 kommentarer: