fredag 8 juni 2012

diskutera med sina egna ben

Motivationen för morgondagens kurs har en bit kvar innan den nått min hjärna. Regnet öser ned, det är kallt och bara tanken på att stå ute i det vädret i flera timmar gör att jag börjar frysa. Förhoppningsvis regnar det inte i morgon över huvud taget och skulle det göra det så är de ju bara att klä sig efter det även om det helt klart är roligare att vara på kurs med fint väder.

Har förflyttat mig till Fagerhult över helgen för att hålla ett öga på Rappis mor och syrra så familjen kan semestra i lugnan ro. Rappi själv fick stanna hemma idag då hon legat UTE i regnet och tuggat ben och därmed var dyngsur och lerig. Varför inte tugga ben inomhus? [Rappi babblade något om att lockarna blev finare om man låg ute] 

Labben jag blev kär i i Hällefors
Nu ska jag lägga mig raklång i soffan och kolla på tv resterande delar av kvällen. Hoppas att kroppen är piggare i morgon för man låter ju inte fullt normal när man ligger och diskuterar med sina egna ben om hur man ställer sig upp. eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar