måndag 11 juni 2012

Nu har jag en egen plan med egna skyltar! :D

Ikväll fick jag ett ryck och bestämde mig för att göra mig en egen träningsplan uppe hos farfar och efter lite slit är den nu klar [helt sjukt va skitig man blir!!!] ! En halvmeter gräs är ner mejat av mig och en röjsåg [två grodor fick sätta livet till] och allt ihop krattat i tre högar som i morgon åker till tippen. Kvar innan den är perfekt är att fylla lite ojämnheter med sand och sen fälla träden som står i vägen [stubbfräsaren kommer komma fram].  Kommer bli hur bra som helst! 

Har även skaffat mig alla skyltar till klass I & II i RL i färg och plastat in! Nöjd! [farfar har fått i uppdrag bygga hållare till dem] Så nu satsar vi fullt ut till sommarens alla tävlingar! :) Var tvungen att prova en bana på nya planen med Zo och dagen kunde inte slutat bättre. Mammas fina! 













8 kommentarer: