söndag 3 juni 2012

Jag bröt ihop

I helgen har jag varit på kurs. Vad har jag då gjort? jo, jag har lagt 2400:- på att lära min hund hitta te, i bästa fall. Jag har dessutom åkt 54mil för detta och jag påstår att det är det roligaste jag gjort. Lustig ekvation kan tyckas men för mig är den självklar.

Mina känslor idag är det bara ett fåtal som kommer att förstå, resterande del av er kommer tycka att jag är en mes. Man måste ha upplevt något liknande för att över huvud taget ha en aning om de känslor som snurrar i ens kropp just då. 




Har efter en otroligt jobbig bilresa [tröttheten var påtaglig] kommit hem och tittar nu på medan min lurvtuss systematiskt samlar ihop alla leksaker och lägger dem bredvid mig i bian [japp jag sitter i bian och bloggar]. Helgen som varit kommer ta tid att smälta. Har haft så otroligt roligt och trevligt. Uffe tillsammans med sina tjejer har varit en av de största anledningarna till att helgen blivit så otroligt bra. Vå lilla träningsgrupp har varit grym! 

På vårt sista träningspass fick vi testa på en sökbana och sista gången bröt jag ihop. Mina murar rasade. Min älskade lilla Rappi gjorde ett så otroligt jobb att min kärlek, lycka och stolthet rann över och jag började gråta. MASSOR. Jag grät inte ens när jag och Mikki vann SM efter att ha tränat ihop fem dagar.. Då förstår några av er kanske hur mycket jag tycker om denna lilla valp! 

Mer har jag inte att säga. Helgen har varit underbar och nu tänker jag njuta av den och åt min så älskade valp! 

6 kommentarer:

  1. Kommentarer känns överflödiga.... <3

    SvaraRadera
  2. Åhhh, nu gråter jag med bara av att läsa det du skriver!!!! Men eftersom du vet hur mkt jag älskar rappis mamma så kan du nog förstå hur stolt jag är över er. Kraaaaam

    SvaraRadera