torsdag 28 juni 2012

Först nu jag fattat vad jag gjort!

I måndags skickade jag ett chansningsmail om en efteranmälan till rasmästerskapet i bruks som går i Romelanda 7-8 juli och fick svaret om att det var helt okey att anmäla. Anmälde och betalade in och de är först nu jag fattat vad jag egentligen gjorde. Inte för att SM i lydnadsklass I är något speciellt men det är dom där två stora bostäverna framför Lydnadsklass I [SM] som gör att magen redan är full av fjärilar.
Var inne och kollade PM:et precis och min lilla sessa är den yngsta av alla startande i klassen, lite lugnande! Något som dämpar fjärliarnas frispelytterligare är att jag vet att Zo kommer göra sitt yttersta, som alltid! Lyckas bara jag hålla mig själv samman så kommer det säkert bli bra!
Med i startfältet finns även Neros fina syster Nova! Ska bli så kul att träffa henne igen!


Tog en titt på kommande tävlingar för mig och sessorna och det blir en del äventyr framöver!
De blåa är Rappis och resten Zos :)

♥ 7 juli SSM Bruks Romelanda
♥ 20 juli RL nybörjkarklass Sävsjö
♥ 27-29 SSM i Västerås
♥ 3 augusti RL nybörjarklass i Falkenberg
♥ 5 augusti Lydnad klass II i Jönköping
♥ 10 augusti Lydnad klass II i Mullsjö
♥ 19 augusti RL nybörjarklass i Borås
♥ 26 augusti Utställning i Jönköping

Hundarna har idag fått en välförtjänt vila men i morgon drar vi igång igen! :) Kommer bli teknikträning för Zo och lillfisen ska få busa. Kanske en sväng till agilitybanan?

3 kommentarer:

  1. Om du ska köra agillity imon får du gärna säga till mej om du vill? Så kan jag prova lite med mitt yrväder ;)

    SvaraRadera