tisdag 26 juni 2012

Donnas palats!

Har nu återigen landat hemma i de småländska skogarna efter en vecka på vift. Har lite svårt att avgöra vem som blev gladast över min och tjejernas hemkost, farfar eller Heffa. Blir nog 1-1 i den matchen!!

Sitter och tänker på veckan som gått. Har fått så mycket energi, motivation och inspiration så det är sjukt, även om veckan började lite tråkigt med rutan. Nu vill det till att fröken Matilda planerar kommande veckor ordentligt så alla olika grenar får lite träning. Kommer bli PROPPFULLT! 

Gjorde ett stopp halvvägs hem går. Närmare bestämt i Stockholm hos Uffe och Silvana! 
Både jag och Rappi var lite ur form då hennes mage kollapsat kvällen innan [hoppas hon lärt sig att man inte ska ÄTA ögonskugga nu..] och jag var vaken större delar av natten. När vi då blev medbjudna på rapportträning kunde vi ju inte bara köra vidare?!? 

statonsträning
stationsträning deluxe! 

130 meter i skogen var det som skulle springas. Gjorde en chansning på att Zo skulle klara av att springa till Uffe och sprang gjorde hon men när hon såg honom vända hon lika snabbt [hade nog inte sprungit fram till en man jag träffat i 10min för en liten bit kyckling.. ;) ] . Så tillbaka till lägret för att binda upp och vänta på de andra innan jag fick springa mellan stationerna så hon alltid kom till mig men blev skickad av någon annan och då kunde man springa. FORT dessutom! 
Riktigt rolig gren det där och häftig. Något annat häftigt är lilla AKKA som springer som en skållad råtta ram och tillbaka i skogen:) 




Blev en riktigt lyxig kvällsmat i form av en gigantisk räkmacka och sen glass som jag höll på att sätta i halsen när Akka och Rappi fick världen ryck och sprang som tokar i huset [ni som varit hos Uffe och Silvana förstår varför] Rappi som har svävat på moln de timmar vi varit på "Donnas palats" då det kryllar av leksaker där. Hon blev lite besviken när vi kom hem över att hon bara hade fem leksaker att välja mellan. Mycket dålig av mig om ni frågar henne! Som kompensation har jag varit och hämtat ut "hennes" tröja så jag hoppas hon kan förlåta mig ;) 






4 kommentarer:

  1. Snyygt! Ja nu får du ju börja med rapporten oxå!!! Kramar

    SvaraRadera
  2. Grattis till fina tävlingsresultat! Vart beställer du dina egentryckta tröjor? :)

    SvaraRadera