lördag 2 juni 2012

En bekant röst

Snart dags att kliva upp ur sängen och göra sig redo för kursens andra dag men innan det blir det frukost på Hällefort herrgård med UFFE! Japp igår när jag stod och rastade Rappi innan kursstart ropar en bekant röst på mig och när jag vänder mig som ser jag Uffe, Akka och Donna komma gåendes mot mig.
Hur stora är oddsen för det?

Kursen som jag tidigare laddat otroligt mycket för växte ännu mer när jag nu ska ha dessa galningar som kurskamrater. Awesome! Sen att Uffe började det hela med att knivhota instruktören är en annan sak ;) haha! ska iaf bli kul att redovisa vår "läxa" senare idag..

kniven mot strupen..

En donna "klassiker" :)


Rappi verkar vara lite trött, hon snodde huvudkudden igår kväll och jag har inte fått tillbaka den.. Undra hur mycket energi det finns kvar efter igår. medaljceremoni, bilåkning, nytt boende och MASSA bus med Akka. Får se hur mycket energi hon vill ge mig idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar