onsdag 6 juni 2012

Så börjar vår sommar

Juni 2012

Har kollat igenom planeringen för juni och så här långt har vi kommit. Mycket hund och det kommer säkert tillkomma något mer roligt. Juli kommer bli fullpackade den med. SSM x 2 och dessutom full fart på dragträningen [hjälm ska införskaffas]. Hoppas hundarna är lika laddade som jag för då kommer det bli riktigt bra! 

 1-3:e Specialsökkurs [Rappi]
  9-10:e Rallylydnadskurs [Heffa/Zo]
  17:e Utställning i Borås [Rappi]
  20:e Lydnadsklass I [Zo]
  21:e Lydnadsklass I [Zo]
♥ Vecka 25 kommer spenderas i Sundsvall  [Rappi och Zo]



1 kommentar:

  1. Låter som en underbar sommar ju! Vi har mest tävlingar och kustenresor planerat :)

    Klart jag hoppas på mer,... Men Spexan har ju inte det riktigt i sig... Ne jag tycker mest det är roligt om hon ställs... Jag är glad att du hjälper mig :)

    Men jag ska duscha och föna henne lite dagen innan. Det kanske hjälper?

    SvaraRadera